Sunday, December 17, 2017

Haji Bakery dalam CEO Desa

Anda pernah tengok CEO Desa kat TV3? Rancangan yang ada Dato Aliff Syukri tu. Erma Fatima a.k.a Mak Cun pun ada dalam rancangan ni.

Screenshot Nur Mizani dari youtube CEO Desa.
Kali ni saya kongsikan pendapat saya pasal Haji Bakery.

Sunday, December 10, 2017

Caj transfer online bakal dimansuhkan

Pembeli dan peniaga online tahun depan seronoklah. Selama ni tak kiralah sama ada nak beli produk ke, nak bayar bil air ke, bayar bil letrik ke, bayar top up ke dan sebarang jenis bayaran online mesti kena caj transfer kan? Bayangkan bila online transfer tak kena caj?

Gabenor BNM, Tan Sri Muhammad Ibrahim

Bila nak mansuhkan caj bayaran atas talian?

Saturday, December 9, 2017

Orang dah mula jual baju sekolah

Kalau pergi mana-mana hypemarket sekarang ni, ada berlambak baju sekolah untuk dijual. Kat TV pun ada iklan baju sekolah. Biasalah hujung tahun.

Pakaian sekolah di Econsave

Untunglah orang jual baju sekolah time hujung tahun.