Wednesday, August 16, 2017

WTD yang viral

Sejak viral ada orang dapat WTD (wang tidak dituntut) RM14000 terus ramai-ramai beratur nak juga mencuba. Pihak Jabatan Akauntan Negara dah umumkan tiada tarikh luput nak periksa WTD. Orang ramai peduli apa, dorang nak juga merasa ada duit beribu-ribu sejelepuk masuk dalam bank.

Screenshot dari website Jabatan Akauntan Negara
Saya pun pergi jugak pagi (Isnin 14 Ogos 2017) tapi..

Monday, July 17, 2017

Pengalaman jual barang kecantikan

Salam, kali ni aku nak cerita sikit pasal orang jual barang-barang kecantikan. Tak kiralah maskara, lipstik, bedak muka, eye blusher, miss v protector dan yang sewaktu dengannya.

Gambar hiasan ambil dari website pixy
Pengalaman ini dari orang lain juga.

Saturday, July 15, 2017

Pengalaman pemandu Uber

Kali ni saya nak ceritakan serba-sedikit pengalaman driver Uber. Ini bukan pengalaman saya sendiri sebab saya cuma rider Uber je. Pengalaman saya naik Uber setakat ni memang mantap, servis dorang bagus.

Apps Uber
Jom baca pengalaman orang lain mengUber.